EN
NL
Contact Menu
play video
SKIP the hassle
SKIP the hassle
SKIP the hassle
SKIP the hassle

Uitdaging

De tweedehands automarkt is een ondoorzichtige markt, waarin consumenten maar heel weinig vertrouwen hebben. Sterker nog, men gaat nog liever naar de tandarts, dan op pad om een tweedehands auto te kopen. De online spelers die actief zijn lijken allemaal op elkaar. Hoe kan CarNext als online speler het vertrouwen van consumenten voor zich winnen?

Oplossing

Say hello to the new way of buying a used car. We leven in 2021. Mensen verwachten beter. En verdienden beter. Daarom is het hoog tijd om gedag te zeggen tegen alle frustraties die komen kijken bij tweedehands auto. In de campagne gebruiken we het feit dat we een online speler zijn in ons voordeel, en communiceren we in de taal van de online wereld: Skip the hassle (zoals je een irritante reclame skipt op YouTube). Hoog tijd voor… Great cars. Hassle free.

Resultaten

Kantar-onderzoek toont direct aan dat dit een winnende strategie is. De campagne is enorm onderscheidend (beter dan 97% uit de totale 3000+ Kantar benchmark) en enorm overtuigend (beter dan 98% uit de benchmark!). Door de campagne wordt CarNext gezien als een onderscheidend merk in de categorie. En de campagne is in staat om op zowel korte als lange termijn het CarNext merk te versterken.