EN
NL
Contact Menu
play video
We are ready to get you there
We are ready to get you there
We are ready to get you there
We are ready to get you there

Uitdaging

Nadat de eerste golf over zijn hoogtepunt was, kwam het vliegverkeer heel voorzichtig weer op gang. Hoe kon KLM consumenten geruststellen dat het weer veilig was om te vliegen, zonder onnodige vliegreizen aan te moedigen?

Oplossing

KLM begrijpt als ‘the worlds most caring airline’ dat een vliegtuigstoel voor consumenten zoveel meer is dan een plek om alleen in te zitten. Het zorgt ervoor dat dromen uitkomen. Dat geliefden elkaar kunnen ontmoeten. In een tijd van social distancing werd daarom gekozen voor een hoopvolle boodschap. Over het leven waar mensen weer samen kunnen komen. Wanneer consumenten daar klaar voor zijn, is KLM er ook klaar voor. Om op een veilige manier iedereen weer overal naartoe te vliegen.

Resultaten

De campagne zorgde voor positief sentiment op social media. En gaf KLM-medewerkers een welkome boost in een uitdagende tijd.