EN
NL
Contact Menu
play video
Why nut?
Why nut?
Why nut?
Why nut?

Uitdaging

Duyvis® heeft met echte klassiekers als Borrelnootjes® en Tijgernootjes® al jaren goud(bruin) in handen als het gaat om de beste coated noten in de markt. Na de succesvolle introductie van de Why nut? campagne van vorig jaar was het dan ook zaak om een passend vervolg neer te zetten die zowel de lol van het merk als de expertise op het gebied van Borrelnootjes® communiceert.

Oplossing

Het introduceren van een brand ambassador die de typisch aanstekelijke Duyvis® lol belichaamt en kan vertellen waarom het merk dé #1 is in coated noten. En dat was natuurlijk… Ruben van der Meer! Ruben heeft in deze campagne namelijk aan slechts één woord genoeg om, gewapend met zijn aanstekelijke enthousiasme en rugzak vol Borrelnootjes®, elke situatie binnen te vallen en om te toveren tot een feestje. Want tegen zo’n combinatie van smaak en positieve energie zeg je al snel: ‘Why nut?’.