EN
NL
Contact Menu
play video
Zonder falen geen succes
Zonder falen geen succes
Zonder falen geen succes
Zonder falen geen succes

Uitdaging

Toyota heeft als wereldwijde missie: ‘Ever better mobility for all’. Of je nu heel jong of oud bent, of beperkt in je bewegingsvrijheid, Toyota wil iedereen vooruit helpen. Met hulpmiddelen en bewustwording via sponsoring van de Olympische en Paralympische spelen. Hoe brengen we dat op een memorabele manier dichtbij voor iedereen in Nederland?

Oplossing

Geen succes zonder falen. Aan grenzen verleggen en winnen gaat altijd durven falen, vallen en weer opstaan vooraf. Dafne Schippers, Jetze Plat en Ranomi Kromowidjojo laten iedereen in Nederland op een enthousiasmerende manier zien dat durven falen onmisbaar is voor succes. In combinatie met ‘Non, je regrette rien’ van Édith Piaf is het een oproep aan iedereen om niet bang te zijn om te falen.

Resultaten

In vergelijking met alle eerdere lokale en internationale merkfilms behaalt de campagne de allerhoogste scores op waardering, likeability, spreekt me aan en stand out.